In addition to patrols, we've added Adventures, which I talked about onstage. I don't think I did them enough justice, though. They're 10-to-15-minute-long missions with narrative and dialogue and they take you to new places and they do new things – new mechanics.
Then there's Lost Sectors, which are like dungeons where, occasionally, as you're wandering around the world, you see a symbol etched on some wall and you know you're close to an entrance of some kind. Then you get to go – no matter what activity you're on – you can just go into this Lost Sector and go find a boss, kill it, and get some sweet treasure.
Je vois pas l'intérêt de me spoiler le début de la campagne... Mais j'espère bien que c'est cool et je serai là en septembre.
Je fais l'impasse dessus, j'ai pas envie de m'y remettre et de perdre un temps fou (quasiment 1 an à l'époque du premier) et de me retrouver à rater plein de jeux. Après je suis persuadé que ça le fait super bien.
Pierre a écrit:Ah bah en même temps, le year one était affreux (à mes yeux). Rachitique et mal foutu. Là on devrait avoir beaucoup plus de vrais niveaux et de vraies missions, et des DLC plus nombreux réalisés par d'autres studios.
Utilisateurs parcourant actuellement ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 5 invités